Mollie sistemini kullanıp ödeme alan var mı aramızda? Tam olarak sistem nasıl işliyor? Direkt olarak TR banka hesabına ödeme geçiyorlar mı ve geçiyorlar ise kesintiler ne kadar oluyor?
Hocam şans bu ya bende daha dün araştırdım. Ne yazık ki sadece Avrupa Ticari Bilmemne Bölgesine hizmet veriyorlarmış. Türkiye'de kullanıma açık değilmiş ne yazık ki.