• 18-08-2021, 06:03:04
    #1
    Mollie sistemini kullanıp ödeme alan var mı aramızda? Tam olarak sistem nasıl işliyor? Direkt olarak TR banka hesabına ödeme geçiyorlar mı ve geçiyorlar ise kesintiler ne kadar oluyor?
  • 18-08-2021, 06:09:25
    #2
    Hocam şans bu ya bende daha dün araştırdım. Ne yazık ki sadece Avrupa Ticari Bilmemne Bölgesine hizmet veriyorlarmış. Türkiye'de kullanıma açık değilmiş ne yazık ki.