Merhaba,
shopphp kullanan var mı?
Pazaryeri entegrasyon performansı
Xml entegrasyon performansı
Ürün fiyat ve stokların düzgün çekilebilmesi ve pazaryerlerine düzenli aktarılabilmesi
Varyant ürünlerin düzgün entegrasyonu gibi birçok konuda fikirlerinize ve kullanan arkadaşların tecrübelerine ihtiyacım var. Araştırmalarımı yaptım. Entegra ile shopphp kaldı elimde. Yardımlarınızı rica ederim.
ShopPHP Kullanan Var mı?
3
●128
- 29-04-2021, 06:24:29Üyeliği durduruldu
- 29-04-2021, 08:45:04shopphp n11 api kullanıyorum.
Entegrayı inceledim fakat hiç kullanmadım.
genel olarak shopphp başarılı.
amaç sadece pazaryeri entegrasyonda entegranın daha başarılı olabileceğini düşünüyorum. - 29-04-2021, 11:37:49Üyeliği durdurulduevet amacım pazaryerleri şu anda fakat web sitesi üzerinden de yapsam nasıl olur diye arayış içerisindeyim.ahmethekim14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle