Ufak Bir Buton Yardımı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ufak Bir Buton Yardımı ?
2
●
141
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
eCommerce Yazılımları
Ufak Bir Buton Yardımı ?
05-08-2020, 15:15:31
#1
WhiteRed
Arkadaşlar öncelikle hepinize kolay gelsin kırmızı ile işaretlediğim butonu bir türlü çalıştıramadım yani bu popup'u kapatmasını istiyorum yardımcı olabilecek var mı ?
05-08-2020, 15:18:42
#2
ByRecep77
Merhaba site url adresi iletebilirsen inceleyip yardımcı olalım
05-08-2020, 15:22:59
#3
WebKadir
data-dismiss="modal" attributesini eklerseniz tikladiginizda modal kapanacaktir tabi modal yazan kisma modal'ın id yada class'ını yazmaniz gerekli
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler