Posu entegre ettim fakat taksit tablosu ile ilgili bir döküman bulamadım.
yardımcı olabilecek arkadaş var mı?
İyzico Taksit Tabı
4
●556
- 23-08-2019, 10:20:13Zamanım kısıtlıydı bir site yaparken. Aşağıdaki kendi formlarını kullanmıştım. Popup olarak açtırıyordum. Anında taksitler falan görünüyor. (Ama ayrı bir döküman vardı şimdi bulamadım biraz uğraşarak ajaxla falan sorgulama yapıp kendi formunuza dahil edebiliyorsunuz.)webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://dev.iyzipay.com/tr/odeme-for...formu-baslatma - 23-08-2019, 10:27:30Aldığınız hizmette taksit seçenekleri pasif olabilir , iyzico panelden görüntüleyebilirsiniz
- 23-08-2019, 10:30:10bu pos entegrasyonu sanırım hocam. posu entegre ettim sadece taksit tabı istiyorum.celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aktif hocam. ödeme formunda taksit çalışıyor.parkinterakif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece tab'a entegre etmem gerek.