En sevdiğim müşteri modeli yahu suçu birine atmak yerine çözmeye çalışan adam. Hocam bizdeki kayıtlı epostanı iletirmisin lütfen. Ben böyle tatlı insanları seviyorum çalışmasıds çok zevkli
Daha demin birisi talep atmış bu normalde benim görevim ama benim için yedek alırmısınız diye. *** senin için makinayı sırtımda taşırım yedek ne kelime

.
Çok sevindim sorunun çözülmesine sonuç ne oldu biliyomusunuz sorun yaşayan kişiye public html dışında yaşam varı öğrettiniz. Bu adam şimdi yazılımda o kadar tecrübe kazandıki back php nedir onu öğrendi
Helal olsun size, müşterimizin ısrarla epostasını öğrenmek istiyorum platin müşteri grubuna almak istiyorum onu yazılımsal destekte sözüm olsun
Abi çok teşekkür ederim fakat ben suç atmak için bu konuyu açmadım

Yazılım bilgim olmadığı için belki sistemde birşey vardır diye önce bir forum arkadaşlarına konu açayım dedim ve dikkatsizliğimin sonucu yüzünden oluşan bir sorunmuş asla seninle ilgil bir problem olduğunu belirtmedim. Ama yazılım olarak bilgim çok yüksek sınırlarda olmadığı için siteyi taşıdığımda bu problem çıktı ve konuyu açmak istedim cevabın için ise teşekkür ederim Adamsın !