Merhabalar,
ideaSoft API ile siparişleri dışarı aktarmak istiyorum. API için ClientId, ClientSecret ve WebSite bilgileri var elimizde. Bunlar API sistemini kullanmak için yeterli midir, yoksa yönetici kullanıcı adı/şifre bilgilerine ihtiyaç var mıdır?
ideaSoft Entegrasyon Yardım
4
●325
- 20-04-2019, 18:00:44Üyeliği durdurulduİdeasofta sorun hocam. Bu arada bize yetki kodunu vermemişlerdi. Size vermişler şaşırdımomerk2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2019, 18:09:20Paketlere göre değişiyor hocam genelde vermiyorlar ama.nik0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2019, 19:37:11Üyeliği durdurulduEn üst paket var hocam bizde.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evetomerk2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle