• 02-12-2015, 07:35:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    bir e-ticaret sitesi açacağım ve OpenCart ile açmak istiyorum. Benim için önemli olan bir nokta var o da ticket olayı.

    Müşterilerim bana WHMCS'de ki gibi ticket açıp yollayabilirler mi?
  • 02-12-2015, 10:02:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alttaki modülü inceleyebilirsiniz.

    http://www.opencart.com/index.php?ro...nsion_id=11019