Merhaba arkadaşlar,

bir e-ticaret sitesi açacağım ve OpenCart ile açmak istiyorum. Benim için önemli olan bir nokta var o da ticket olayı.

Müşterilerim bana WHMCS'de ki gibi ticket açıp yollayabilirler mi?