theme unzip klasorunu aç içindekileri sunucuya gönder hangi versiyonu kullanıyorsan yine zipli modules lerden hangi versiyonu kullanıyorsan zipten çıkar onları da tek tek sunucuya gönder. Adminden ayarlardan temayı seç. Eklentiler modüller bölümünden de bütün modülleri ve tema ayar modülünü kur ve ayarlarını yap.
Sitem için tema aldım ancak bir türlü temayı aktif edemedim.
Sitem opencart. temnın görüntüsü şöyle de aktiflemme için ne yapmam gerekir?
Yardımcı olan olursa çok memnun olurum?
[IMG][/IMG]
Kurulumu çok kolay hazır kurulum içerisinde lexus_nextstore_quickstart ana dizine attın daha sonrasında cpanelden filemanager ile extract edin, veritabanı oluşturun bilgileri girin bitsin,yapamaz iseniz bilgileri gönderdin yardımcı olayım.(Modülleri otomatik kurmaktadır quickstart dosyası ile.)
iki versiyon içinde ayrı ayrı zip dosyaları yapılmış. theme unzip içinde bütün versiyonlar bulunur. 2.0 kurulum yapacaksan quickstart ı kullanabilirsin. Temanın orjinalindeki ayarlar ile kurulum yapayır. Fakat yapımcı türkçe dil yüklemediği için sen yüklemelisin ve admin den para birimi türkçe dili vb şeyleri tanımlaman gerekir.
iki versiyon içinde ayrı ayrı zip dosyaları yapılmış. theme unzip içinde bütün versiyonlar bulunur. 2.0 kurulum yapacaksan quickstart ı kullanabilirsin. Temanın orjinalindeki ayarlar ile kurulum yapayır. Fakat yapımcı türkçe dil yüklemediği için sen yüklemelisin ve admin den para birimi türkçe dili vb şeyleri tanımlaman gerekir.
Teşekkürler akşama eve varıp dediklerinizi uygulayacağım
bir de bu opencart 2.0 içinde tema olur değil mi?
Sadece dil ve para birimi değil, modüllerdeki ingilizce yazılan içerikleri de türkçe bölümüne de ayrı ayrı girmelisin ki düzgün bir şekilde türkçe de çalışsın.
iki versiyon içinde ayrı ayrı zip dosyaları yapılmış. theme unzip içinde bütün versiyonlar bulunur. 2.0 kurulum yapacaksan quickstart ı kullanabilirsin. Temanın orjinalindeki ayarlar ile kurulum yapayır. Fakat yapımcı türkçe dil yüklemediği için sen yüklemelisin ve admin den para birimi türkçe dili vb şeyleri tanımlaman gerekir.
Sadece dil ve para birimi değil, modüllerdeki ingilizce yazılan içerikleri de türkçe bölümüne de ayrı ayrı girmelisin ki düzgün bir şekilde türkçe de çalışsın.