artıları ve eksileri nelerdir? görüşlerini paylaşan herkese şimdiden teşekkür ederim.
Shopphp.net Görüşleriniz?
3
●512
- 08-06-2015, 18:31:09Shopphp almadan önce sizlere sormak istedim boşa para bağlamak istemiyorum
artıları ve eksileri nelerdir? görüşlerini paylaşan herkese şimdiden teşekkür ederim.
- 08-06-2015, 20:13:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.@DNSZ; davet edelim. Kendisi php konusu başta olmak üzere bir çok farklı alanda bilgilidir.
- 08-06-2015, 20:22:26Üyeliği durdurulduzaten açılmış bir konu mevcut https://www.r10.net/ecommerce-yazilim...usleriniz.html
- 09-06-2015, 09:30:07o konudaki eski yorumlar tatmin etmedi güncel yorumlar için konu açtımonr39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle