• 14-03-2008, 19:36:14
    #1
    merhaba,

    oscommerce sanal pos modülü kurdurulacaktır. ilgilenenler lütfen iletişime geçiniz.

    iyi çalışmalar.
  • 23-08-2009, 21:58:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alimturk mesajın hala geçerli ise benimle iletişime geçebilirsin.
  • 12-09-2009, 02:53:31
    #3
    arkadaşlar oscommerce sanal pos kurulduktan sonra bankalardan sanal pos alma sorun olmuyor dimi veriyorlar ?