Xml Çıktı Nasıl Alabilirim ?? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Xml Çıktı Nasıl Alabilirim ??
1
●
309
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
eCommerce Yazılımları
Xml Çıktı Nasıl Alabilirim ??
15-12-2014, 14:13:32
#1
DusLerforum
N11, GG, vs sıtelere vermek ıcın dukkan uyelıgı ıcın yanı
opencarttan nasıl XML cıktısı alabılırım? modul vs yontem var mıdır
15-12-2014, 16:45:20
#2
WebTwins
Üyeliği durduruldu
Merhaba,
Opencartdaki ürünlerinizi istediğiniz gibi çıktı alabiliriz.
Skype adresimi eklerseniz görüşelim.
skype: ikizmert
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler