• 15-12-2014, 14:13:32
    #1
    N11, GG, vs sıtelere vermek ıcın dukkan uyelıgı ıcın yanı

    opencarttan nasıl XML cıktısı alabılırım? modul vs yontem var mıdır
  • 15-12-2014, 16:45:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Opencartdaki ürünlerinizi istediğiniz gibi çıktı alabiliriz.
    Skype adresimi eklerseniz görüşelim.
    skype: ikizmert