• 08-06-2015, 11:30:26
    #10
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 750 TL lik tema ve modül dediğiniz sistemin lisanslı mı ?
    150 tl efendim lisans yok.
  • 14-06-2015, 21:01:19
    #11
    Lisans yok derken, istediğimiz sayıda sitemizde kullanabilir değil mi? Soru yanlış anlaşıldı gibi hissettiğim için sorma ihtiyacı hissettim.