• 16-12-2013, 10:22:01
    #1
    Selamlar,

    Açmak istediğimiz e-ticaret sitesi ile alakalı bir yerden xml bayilik almayı düşünüyoruz fakat bunun vergilendirmesi nasıl oluyor. siteden ürün satıldığı zaman kargo ile ürünü tedarikçi yolluyor fakat faturayı tedarikçi mi kesiyor yoksa bizmi.

    saygılarımla.
  • 16-12-2013, 11:05:14
    #2
    anlaşmanıza bağlı
    tedarikçi üzerinden cari hesabı takibi zor olabiliyor
    adres ünvan bölümü üzerinde sizin bilgileriniz sevk adresi olarak müşteri adresi
    irsaliye ile ürün çıkışı sağlanıyor ise
    genelde haftalık veya ayın belirli günü ürün bedeli+kargo fatura size kesilir.
  • 17-12-2013, 10:52:17
    #3
    anladım ürün benim sitemde satıldığı anda kargolamayı ve faturayı müşteriye tedarikçi yapıyor. ay sonu toplu olarak bana satılan ürünlerle alakalı fatura kesiyor.