• 15-10-2010, 19:21:29
    #1
    bugun düşüyor arkadaşlar
  • 17-10-2010, 04:17:51
    #2
    Tarafımca alınmıştır. Teşekkürler. Ne kurayım acaba buna Hangi script önerirsiniz?
  • 17-10-2010, 20:31:21
    #3
    gokyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafımca alınmıştır. Teşekkürler. Ne kurayım acaba buna Hangi script önerirsiniz?
    facebook videoları scripti kurabilirsin
    zaten almadan önce düşünmen gerekirdi. ben olsam almazdım her domaine atlamayın bence.
  • 17-10-2010, 21:12:07
    #4
    bir sürü site var facebookdan video alan ve seyrettiren artık onunda modasi gecmeli bence hayirli olsun arkadasim domain'in
  • 18-10-2010, 15:30:27
    #5
    hayırlı olsun
  • 18-10-2010, 16:01:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tüh kaçırdık desene
    neyse hayırlı olsun hocam..
  • 18-10-2010, 16:03:11
    #7
    Teşekkür ederim arkadaşlar.