• 19-06-2010, 17:41:56
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Kaça aldınız şimdi domaini.
  • 19-06-2010, 17:42:58
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ben 10 euroya aldim =) geri idae yaptim odememi aldim
  • 19-06-2010, 17:44:02
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaça aldınız şimdi domaini.
    reg ücreti neyse o fiyat.
    yaklaşık 9$
  • 19-06-2010, 17:44:46
    #22
    suleymanuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 10 euroya aldim =) geri idae yaptim odememi aldim
    10 euro mu çok pahalı dostum.
  • 19-06-2010, 17:45:16
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paranızı alıp yerine kredi vermek çin bazı firmalar kaydedilmiş gibi yapabilir
  • 19-06-2010, 17:45:31
    #24
    Üyeliği durduruldu
    10 euro'a regliyorum ben domainlerimizi =)
  • 19-06-2010, 17:46:01
    #25
    suleymanuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 10 euroya aldim =) geri idae yaptim odememi aldim
    10€ çok yüksek bir fiyat reg ücreti için.
    sana IHS yada Moniker i tavsiye ederim
    IHS 9$, moniker 8$
  • 19-06-2010, 17:46:11
    #26
    Üyeliği durduruldu
    düşecek domainleri nereden bulabiliriz savespall dışında bir site var mı ?
  • 19-06-2010, 17:47:07
    #27
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşecek domainleri nereden bulabiliriz savespall dışında bir site var mı ?
    Türkçe bildirim yapan başka yok malesef.
    forumlardan takip edeceksin