suleymanuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 10 euroya aldim =) geri idae yaptim odememi aldim
10€ çok yüksek bir fiyat reg ücreti için.
sana IHS yada Moniker i tavsiye ederim
IHS 9$, moniker 8$