Konu
sinek.org
19-06-2010, 17:46:01
#25
WinstonBlue
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
suleymanuslu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 10 euroya aldim =) geri idae yaptim odememi aldim
10 çok yüksek bir fiyat reg ücreti için.
sana IHS yada Moniker i tavsiye ederim
IHS 9$, moniker 8$