• 29-11-2009, 10:45:48
    #37
    jenerik değil bence gogle olsa daha güzel olurdu.
  • 29-11-2009, 10:49:27
    #38
    Asi_Prens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim indexliyecek
    Kendi kendini indexler artık
    Edit: Benim gözümde xx$ yada reg fee
  • 29-11-2009, 10:49:42
    #39
    reg fee
  • 29-11-2009, 10:50:33
    #40
    Üyeliği durduruldu
    reg fee... :d
  • 29-11-2009, 10:53:37
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Sponsor, arama motoru banı var mı acaba elimizde patlamasın.
  • 29-11-2009, 11:04:45
    #42
    jenerik değil, anlamsız.
    alana hayırlı olsun.
  • 29-11-2009, 11:06:55
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belki google'nin parası bitmiştir.Uzatamaz bize kalır ama zaten domain ismi çok kötü hiti desen günde 1 kaç kişi kimseye tavsiye etmem
  • 29-11-2009, 11:18:22
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Hitsiz bir site açık artırmada 1 tlye koysan alan olmaz
  • 29-11-2009, 11:30:30
    #45
    ederi nedir arkadaşlar satsam kaç tl ye gider