şimdi arkadaşlar takibini yaptığım bir domain var
whois.sc den bakınca ust kısımda söyle birşey cıkıyor
bu ust kısımdaki whois.sc/domain.com seklınde bakınca.
ICANN Registrar:REGISTER.COM, INC.Created:2001-12-25Expires:2007-12-25Registrar Status:clientTransferProhibWhois Server:whois.register.comName Server:NS1.TRAFFICCLUB.COM
bu beklediğim domainin tarihimi? whois sorgusunda aşağıda ise bu var şimdi hangisine bakmam gerek ne zaman düşecek bu melet.
bu alt kısıdmaki whois sorgusunda
Created on..............: Mon, Dec 24, 2001
Expires on..............: Sun, Dec 24, 2006
Record last updated on..: Tue, Nov 28, 2006
düşmedi gitti be birader
7
●1.999
- 18-02-2007, 12:00:21domainler süresi bittikten sonra 2-3 ay beklerler renewal hold, redemptionperiod, pending delete restorable gibi modlarda beklerler sizin peşinizde olduğunuz domain aralıkta dolmuş süresi, şuan şubat ayında olduğumuza göre önce bir kaç gün bekleyin sanırım 24aralıktı domain bitişi 24şubatta tekrar bakın ogün düşmüş olabilir ama en fazla mart ortalarında falan domainin tamamen düşer ( tecrübelere dayanarak
:P ) burda bir önemli noktada whois sürekli whois çekmeyin domaine whois serverlarındaki botlar domain tamamen düştükten saniyeler sonra domaini alırlar çok talep olduğundan, 1-2 hafta elde tutarlar buna parka çekmek diyolar bu 1-2 haftada whois çeken olmazsa tamamen düşer sizde alırsınız, ben o şekilde istediğim 2 domaini kaybettim. Yok siz sürekli whois çekerseniz en az 1sene o domain adamlarda kalır talep var diye kaydederler, satın almak istediğinizde binlerce dolar fiyat biçerler ya onu öder alırsınız yada domaini unutmak zorunda kalırsınız. Umarım faydası olur..
- 23-02-2007, 19:15:08Who is için üzerine tanımam bundan dene derim. (emin ol)
WHOIS Search provides domain registration information from Network Solutions
:P ) burda bir önemli noktada whois sürekli whois çekmeyin domaine whois serverlarındaki botlar domain tamamen düştükten saniyeler sonra domaini alırlar çok talep olduğundan, 1-2 hafta elde tutarlar buna parka çekmek diyolar bu 1-2 haftada whois çeken olmazsa tamamen düşer sizde alırsınız, ben o şekilde istediğim 2 domaini kaybettim. Yok siz sürekli whois çekerseniz en az 1sene o domain adamlarda kalır talep var diye kaydederler, satın almak istediğinizde binlerce dolar fiyat biçerler ya onu öder alırsınız yada domaini unutmak zorunda kalırsınız. Umarım faydası olur..
