• 09-06-2009, 10:01:18
    #46
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşen domaini otomatik register edebiliyormu ? Hangi firmanın APİ sini kullanıyor?
    hayır reglemiyor. sen kendin istediğin yerde regliyorsun
  • 15-06-2009, 01:19:28
    #47
    Platin üye
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşen domaini otomatik register edebiliyormu ? Hangi firmanın APİ sini kullanıyor?
    Bu özellikte gerçekten faydalı olur.
  • 12-07-2009, 15:55:43
    #48
    Platin üye
    Programı geliştirmeye devam ediyor musunuz? Edecek misiniz? Ona göre satın alacağım.
  • 12-07-2009, 19:05:33
    #49
    saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Programı geliştirmeye devam ediyor musunuz? Edecek misiniz? Ona göre satın alacağım.
    evet yakın zamanda tekrar güncelleme yapacağım. yeni versiyon eski kullanıcılara ücretsiz verilecektir. fakat her güncellemede programın ilk alım ücreti artacaktır
  • 13-07-2009, 14:05:26
    #50
    Msn ye ekledim... Görüşelim...
  • 13-07-2009, 14:40:02
    #51
    Program satın alınmıştır...
  • 13-07-2009, 14:42:17
    #52
    hayırlı olsun
  • 13-07-2009, 15:42:06
    #53
    Platin üye
    fzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet yakın zamanda tekrar güncelleme yapacağım. yeni versiyon eski kullanıcılara ücretsiz verilecektir. fakat her güncellemede programın ilk alım ücreti artacaktır
    Paypal hesabınızı alabilir miyim? Bir adet satın alacağım.
  • 13-07-2009, 15:49:50
    #54
    saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paypal hesabınızı alabilir miyim? Bir adet satın alacağım.

    domainticareti@hotmail.com paypal hesabım