Bu Domain neden düşmedi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Domain neden düşmedi?
4
●
494
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Düşecek Domainler
Bu Domain neden düşmedi?
20-01-2009, 21:10:39
#1
Misafir
Created: 2008-01-11
Expires: 2009-01-11
Updated: 2009-01-11
Registrar Status: redemptionPeriod
Arkadaşlar bu domaini bekliyorum ama hala düşmedi
Ne zaman düşer sizce?
21-01-2009, 00:06:00
#2
ByPC
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
2 Ay Sonra Sanırsam Tabi Domaine Bağlı Düşmez Belkide Firma Kaydeder
21-01-2009, 00:14:30
#3
Outface
Muhtemelen önemli bir domain ve sürekli aranıyorsa firma kaydedecek ve daha pahalıya satmaya kalkışacaktır.
Bir kaç kez whoisine baktığım domain için adamlar nereden buldularsa mail yollamışlar yüksek bir meblağ istiyorlardı.
21-01-2009, 00:15:11
#4
spider58
Üyeliği durduruldu
expire den sonra 60 gün daha olması lazım
21-01-2009, 09:59:23
#5
Misafir
Çok önemli bir domain değil geçmişte 1 kez site kurulmuş kapatılmış. Whois çekmemeye karar verdim ama bu alan adını kaçırmamam lazım
Umarım spider58'in dediği gibi 60 güne düşer..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler