• 20-01-2009, 21:10:39
    #1
    Created: 2008-01-11
    Expires: 2009-01-11
    Updated: 2009-01-11
    Registrar Status: redemptionPeriod


    Arkadaşlar bu domaini bekliyorum ama hala düşmedi Ne zaman düşer sizce?
  • 21-01-2009, 00:06:00
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    2 Ay Sonra Sanırsam Tabi Domaine Bağlı Düşmez Belkide Firma Kaydeder
  • 21-01-2009, 00:14:30
    #3
    Muhtemelen önemli bir domain ve sürekli aranıyorsa firma kaydedecek ve daha pahalıya satmaya kalkışacaktır.

    Bir kaç kez whoisine baktığım domain için adamlar nereden buldularsa mail yollamışlar yüksek bir meblağ istiyorlardı.
  • 21-01-2009, 00:15:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    expire den sonra 60 gün daha olması lazım
  • 21-01-2009, 09:59:23
    #5
    Çok önemli bir domain değil geçmişte 1 kez site kurulmuş kapatılmış. Whois çekmemeye karar verdim ama bu alan adını kaçırmamam lazım Umarım spider58'in dediği gibi 60 güne düşer..