• 21-05-2008, 17:56:50
    #1
    İlk defa Snapnames kullanıyorum.Türkiye saatine göre dün 22.15 de açık arttırma bitti, domain bana kaldı.Açık arttırma bittiği gibi domaini Pending Orders a attı.Domainin karşısında You Won $154 (Payment Pending) yazıyor.Nerdeyse 20 saat oldu ama hala beklemede.Kartımdan para çekmediler sanırsam daha, mail de atmadılar.Sorun olsa bile mail atmaları gerekmez mi ? Edindiğim bilgilere göre bu kadar sürmemesi lazım.Bi yerde yanlış mı yapıyorum ? Yardımlarınızı bekliyorum.
  • 22-05-2008, 13:52:54
    #2
    kredi kartı bilgilerini gir tekrar son 3 rakam falan dün akşamdan çekmesi lazımdı. Snap çekemezse hemen mail atar. Gelmemesi garip. Olmazsa başka bir kredi kartı gir olmadı paypaldan çektir varsa paypalın.
  • 23-05-2008, 17:24:59
    #3
    mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi kartı bilgilerini gir tekrar son 3 rakam falan dün akşamdan çekmesi lazımdı. Snap çekemezse hemen mail atar. Gelmemesi garip. Olmazsa başka bir kredi kartı gir olmadı paypaldan çektir varsa paypalın.
    Teşekkürler.

    Hallettim sorunu, Snapnames hiç bir mail atmadı.Destek hattından birine mail attım, yarım saat geçmeden aradı, konuştuk.Kartımda problem olduğunu söyledi.Snapnames'e girdim telefon görüşmesinden sonra, manuel ödeme açılmış.Manuel olarak ödedim aynı karttan, çektiler parayı, aldım domaini.