• 13-01-2008, 12:05:43
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bana verrsn çok makbule geçer kardeş
  • 13-01-2008, 23:38:32
    #11
    bende varım
  • 16-01-2008, 21:43:24
    #12
    arkadaşlar kusura bakmayın işlerimin yoğunluğu sebebi ile siteye geri dönüş yapamadım
    yaptığım elektronik kura çekiminde
    manyah kullanıcı isimli arkaşımız çekilişi kazandı.

    hayırlı olsun diyorum
  • 16-01-2008, 22:45:16
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teşekkürler serdartaylan abi
  • 19-01-2008, 13:16:43
    #14
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    beni de yaz
  • 19-01-2008, 14:27:40
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun.