• 03-05-2010, 16:02:24
    #19
    FoXCoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enteresan Alsakmı ki acaba.Ticarete gireriz
  • 03-05-2010, 16:03:20
    #20
    acaba kargolar ne tutar?
  • 03-05-2010, 16:05:05
    #21
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba kargolar ne tutar?
    25$ diyor.
  • 03-05-2010, 16:05:52
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Sudan ucuz liste :

    10$ iphone çakma : http://cgi.ebay.com/New-i9-i68-3-2-U...item414f31ed43

    11$ iphone çkma : http://cgi.ebay.com/I9-Unlocked-Touc...item1c123bd90b

    10$ iphone çakma : http://cgi.ebay.com/I9-Unlocked-Touc...item1c123c407d
  • 03-05-2010, 16:07:49
    #23
    Üyeliği durduruldu
    hacım Telefonun görünümündende belli olduğu gibi Çakma telefon

    Bence Doğu bank'tan al ikinci elleri var 250 300 Tl ye biraz fazla verirsin sağlam alırsın hem garantili yani her hangi bişi olduğu zaman götürebilirsin böle işlere hiç bulaşma derim ben..
  • 03-05-2010, 16:08:19
    #24
    25$ kargo ücreti var.Hong kong dan geliyormuş.Bu çinliler ne yapıyor yahu!Adamlar 20 liraya iphone üretiyor..
  • 03-05-2010, 16:11:51
    #25
    Üyeliği durduruldu
    redworm13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25$ kargo ücreti var.Hong kong dan geliyormuş.Bu çinliler ne yapıyor yahu!Adamlar 20 liraya iphone üretiyor..
    adamlar yakında insan üretip satıcaklar sarışın 10$ esmer 20$
  • 03-05-2010, 17:03:22
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ayrıca boş yere alma çünkü kargosu normalde 3 $ felandır ama 25 dolar yazmış ordanda para kazanıyor dikkat et böyle satışlara
  • 03-05-2010, 17:08:17
    #27
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrıca boş yere alma çünkü kargosu normalde 3 $ felandır ama 25 dolar yazmış ordanda para kazanıyor dikkat et böyle satışlara
    ordan da değil ordan kazanıyor zaten $50 lık ürünü $25 yazıyor ücretsiz kargoya da $25 yazıyor aynı fiyata geliyor