• 01-04-2022, 13:46:54
    #1
    Merhabalar. Başlıkta belirtdiğim gibi dropshipping işine başlamak istiyorum fakat bunun için para lazım mı?
    • AdsenseBank
    AdsenseBank bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-04-2022, 13:48:03
    #2
    Dropshipping denilen olay marketing. Marketing demek de reklam bütçesi demek. Evet, para lazım.
  • 01-04-2022, 13:49:15
    #3
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dropshipping denilen olay marketing. Marketing demek de reklam bütçesi demek. Evet, para lazım.
    Bu işi yapmak için ne kadar para lazım mesela?
    • AdsenseBank
    AdsenseBank bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-04-2022, 13:51:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Amazon için ihtiyacın yok. Sadece aylık yazılım ücreti var ürün sayına göre o kadar.
  • 01-04-2022, 13:51:22
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işi yapmak için ne kadar para lazım mesela?
    Net bir tutar belirlenemez. İyi bir reklamverensen xxx tl'ye 10 bin görüntülenme alır ürünler, değilsen xxxx tl'ye 1000. Tamamen hedefler, zaman algısı, bütçe planlamasıyla alakalı bir şey. "Minimhm şu kadar lazım, maksimum şu kadar gider" diyemez kimse.
  • 01-04-2022, 13:52:37
    #6
    Peki bir site oluşturmadan bu işi herhangi bir sosyal medya üzerinden yapanlar var mı?
    • AdsenseBank
    AdsenseBank bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-04-2022, 13:58:34
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bir site oluşturmadan bu işi herhangi bir sosyal medya üzerinden yapanlar var mı?
    En yakın Letgo ve Dolap üzerinden başlayabilirsiniz
  • 01-04-2022, 13:59:39
    #8
    oguzerdim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amazon için ihtiyacın yok. Sadece aylık yazılım ücreti var ürün sayına göre o kadar.
    sattığın ürünü alana göndermek için o ürünü seninde satın alman gerekmiyor mu?
  • 01-04-2022, 14:00:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sattığın ürünü alana göndermek için o ürünü seninde satın alman gerekmiyor mu?
    Sonuçta parasını almış oluyorsun, kendi cebinden hediye etmiyorsun ki?