• 07-11-2008, 13:19:36
    #10
    evil arkadaşım bunu izleyebilmen için kartı pcye okutman lazım bunun içinde karaköyde her uyducuda bulunan Phoenix Programmer adlı kart okuma yazma aleti var bundan bitane alacaksın kurulumu yapıp ayar çekeceksin kartı takacaksın keyfine bakacaksın olay budur
  • 07-11-2008, 14:14:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kullandıgım program ve donanımlar:
    1.Alt Dvb 2.1 autosetup
    2.Orginal DT, abone kart v5
    3.cwdeamon programı
    5.Masatercard II 3 mhz--modus1

    işlem bitince progdvb yi açalım




    saygılarımla ii seyirler
  • 07-11-2008, 19:09:30
    #12
    5.Masatercard II 3 mhz--modus1 bu harici bir kart okuyucu falanmı ? nerden temin edebilirim bunu?
  • 08-11-2008, 09:51:09
    #13
    Üyeliği durduruldu
    karaköyden temin edebilirsin
  • 08-11-2008, 12:06:33
    #14
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karaköyden temin edebilirsin
    Ben antalya'dayım. İnternetten bulamazmıyım ?
  • 08-11-2008, 13:07:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ya orda uyducu filan yokmu ? onlarda vardır mutlaka ben biraz nette aratayım ama ordan daha ucuza temin edersin
  • 08-11-2008, 13:09:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    BETA UYDU SİSTEMLERİ - www.betasat.net

    Burası İşini Görür
  • 08-11-2008, 13:15:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    peki bu sistemle misal
    localhost 21. port açılıor bu istemci IP ve port ile dışardan çağrılıormu bu yayın ?
  • 08-11-2008, 13:22:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    evet çağrılabilir o portun açık olması ve programın internette yayın yapılmasına izin vermesi yeterlidir fakat bu İLLEGALDİR.