• 02-08-2008, 15:22:57
    #1
    Hitachi'nin 1 TB'lık diski ilk satışa sunan firma olduğunu bilyoruz. Firma kısa süre önce 3 plakalı 1 TB'lık diski de kullanıma sundu. Hitachi araştırmalarını sürdürüyor ve plaka başına depolama alanını arttırmaya çalışıyor. Son gelişmeye göre inçkare başına 610 GB depolama rakamanı elde etmenin yolunu bulmuşlar. Bu değer şimdiki TB disklere kıyasla 2.5 kat daha yüksek bir rakam. Seagate'in 1.5 TB'lık diski duyurduğu şu günlerde 2.5 kat artış gerçekleşirse plaka başına 937 GB'dan 4 plakalı ve 3.75 TB kapasiteli 3.5 inç diskler üretilebilir.

    Kaynak: http://www.pckoloji.com/haberler/278...k-diskler.html
  • 04-09-2008, 13:08:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun ne deylim. Daha 1tb'yi bilgisayarimiza koyamadan 3.5'a geceriz insallah...
  • 13-03-2009, 06:08:51
    #3
    ben 160 GB hard disk'im yandığında kafayı yiyorum. 3,75 GB'lık hard disk'im olur ve birde yanarsa %99,9 intihar ederim. bu ürün piyasaya çıkarsa kutu üzerine yasal uyarı yazmalılar.