Abartma Arkadaşım bilgisayar bu :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Abartma Arkadaşım bilgisayar bu :)
11
●
1.488
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Abartma Arkadaşım bilgisayar bu :)
1
2
14-09-2006, 14:13:25
#1
ALpeR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
başlıktanda anlaşıldığı gibi, arkadaş süper bir modifiye yapmış
yetenekli birisi
Blackmesa HL² by piloux ..:
age made by Whabbit::..
14-09-2006, 14:21:58
#2
maniakcoder
yuh daha neler çok yaratıcı bir abimizmiş walla
14-09-2006, 14:24:08
#3
mrt
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
daha neler yapmis ayni eleman
http://www.whabbit.nl/mods/index2.htm
14-09-2006, 14:26:56
#4
ALpeR
mrt, sağol link için. dikkat ediyorum da senden de bu link işleri hiç kaçmıyor
14-09-2006, 14:47:42
#5
Black1
aşmış adam ya
adamda estetik var
14-09-2006, 14:49:47
#6
zedrh+
Misafir
legoyla yaptığı kasa on numara
14-09-2006, 15:09:15
#7
fainterman
Adam tam bi halflayf
delisiymiş
15-09-2006, 00:06:47
#8
tyranid
Üyeliği durduruldu
oo ben yeşil toxic lere bittim ya
15-09-2006, 00:17:54
#9
donanimmerkezi.com
Görünüşe göre adam yıllrdır bu işlerle uğraşıyor. MMX veya benzeri bir sisteme bile zamanında kasa yapmis
Son çalışması gerçekten çok etkileyici.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler