• 23-09-2015, 07:22:18
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,


    bu 2.klavyeyi pert edişim 3.klavyemi almam gerekmekte aşırı titiz de değilim ama temizledikçe sıvı teması oluyor...


    sıfırını direkt alırsam 170 tl ali babadan 143 tl oluyor beyaz ve Türkçe Q sı fakat,


    Siyah Q su daha ucuz yarı yarıya nerde ise laptop um bem beyaz kötü durur mu acaba fikirlerinici rica edeceğim.













    Buda siyahı
  • 23-09-2015, 08:43:53
    #2
    Bakın ben buradayım dermiş gibi sırıtır. Hiç iyi olmaz yani hocam.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 23-09-2015, 08:49:13
    #3
    Hoş durmaz

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-09-2015, 09:23:47
    #4
    Her gören beşiktaşlısın ve bilerek yaptın sanar. Hoş olmaz.
  • 23-09-2015, 14:52:54
    #5
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim , kimse görmüyor zaten evde kullanacağım 170 140 tl vermek koyuyor
  • 23-09-2015, 14:55:53
    #6
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim , kimse görmüyor zaten evde kullanacağım 170 140 tl vermek koyuyor
    al gitsin işe yarasın boşver tipini
  • 23-09-2015, 15:04:53
    #7
    Bence de görüntü olarak hoş olmaz.
    Beyaz laptoplar bana hep çok hassas ve çabuk bozulacak gibi geliyor nedense.
    Çok hoşuma gitse de hiç kullanmadım bu nedenle.
  • 23-09-2015, 15:08:22
    #8
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar,


    bu 2.klavyeyi pert edişim 3.klavyemi almam gerekmekte aşırı titiz de değilim ama temizledikçe sıvı teması oluyor...


    sıfırını direkt alırsam 170 tl ali babadan 143 tl oluyor beyaz ve Türkçe Q sı fakat,


    Siyah Q su daha ucuz yarı yarıya nerde ise laptop um bem beyaz kötü durur mu acaba fikirlerinici rica edeceğim.













    Buda siyahı
    İşini görecekse ucuzunu al gitsin. Ne gerek var 2 katını vermeye. 3.pert olur belki.
  • 23-09-2015, 15:10:56
    #9
    Farklı bir şey olur ve güzel durur.
    Siyah al.