• 02-04-2009, 07:02:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eski tasarımı tercih ederim

    Ve eski tasarımı isteyenler buyursunlar
  • 02-04-2009, 07:18:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    eski tasarım daha profosyoneldi.
  • 02-04-2009, 07:22:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Fena olmamış ama eski daha güzeldi.
  • 02-04-2009, 07:25:37
    #5
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski tasarım daha profosyoneldi.
    Katılıyorum, bu çok çocukça olmuş. Ana Sayfam Yap, Çıkış gibi vs. düğmelerde hazır ikonlar kullanılmış

    @Domainusta, şimdi fark ettim sağol. Eskiden devam ben..