RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski tasarım daha profosyoneldi.
Katılıyorum, bu çok çocukça olmuş. Ana Sayfam Yap, Çıkış gibi vs. düğmelerde hazır ikonlar kullanılmış

@Domainusta, şimdi fark ettim sağol. Eskiden devam ben..