• 28-09-2007, 20:20:01
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    saolasın kardeş şuan içinde işime yarycak bşi varmı die bakıom
  • 28-09-2007, 22:44:50
    #11
    bunlar bıtmıs dahasını ıstıyoruz
  • 28-09-2007, 23:14:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    var aralarında Teşekkürler.
  • 29-09-2007, 02:19:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    attım yine
  • 19-02-2008, 19:10:13
    #14
    Daha Yenileri Varsa Süper Olur.
  • 09-03-2008, 01:57:12
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ByMsT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav PR3 baya var böylede size yaramaz sanırım
    yararsa yazacam 500-600 tane )
    hocam konuyu belki hotlatıyom ama varsa elinizde pr1 pr2 pr3 farketmez yazarsan buraya 40 50 tane sevinirimD:
  • 09-03-2008, 02:42:08
    #16
    bende biran sevinmiştim pr4 lü boşta siteleri görünce ...
  • 09-03-2008, 04:46:11
    #17
    6 aylık konuyu horlatmışsınız bravo valla
  • 09-03-2008, 06:48:43
    #18
    Höhh diyorum başka bişey demiyorum