• 13-09-2007, 14:44:58
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BANLAR senin isteğine göremi veriliyor ? AYRICA reputation ı kimin verdiğini göremiyorken bu BAN isteği nedir ? Konuyu tartışmaya sen sürüklemişsin Bende ADMINlerden senin de gereken cezayı almanı bekliyorum...

    Liily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rep ile yapılan terbiyesizlik.
    Nurcu_Talebe adlı nurcu adayına gerekli cezanın verilmesini istiyorum.
    İstediğim ceza: Nurunu da al bas git. sözü yani süresiz ban.
    Beklediğim ceza: 10 gün ban.
  • 13-09-2007, 19:32:59
    #20
    3 ünlem koymasından anladım. Ve konuyla o ilgileniyordu. Adamın biri bana yenisin akıllı ol demiş ve tartışmaya ben sürüklemişim öyle mi? Neden onu görmezden geliyorsunuz? Fettullahbaba yı beğenmesin benim aklıma geldi ve olabilir diye söyledim demiş ki dini domain var mı? Ben de yazdım yazsaydı ayrıntıları düzeltirdim. Yazmazdım size bir gerçek daha. İlk olarak oraya Fettosbaba yazdım sonra yanlış olduğunu düşündüğümden sildim. Fettullahbaba nın neyi yanlış onu anlamadım. Onu seven bir çok insan var. Gavur muamelisi gördüm size ban.
  • 14-09-2007, 00:02:43
    #21
    Ne kadar luzumsuz birisin sen
  • 14-09-2007, 14:52:44
    #22
    Boş muhabbet yapmakta üzerimize yok...

    Biz webmaster adamlarız, isteyen istediği domaini önerir, isteyen istediğini alır, istemediğini de almaz.. Bu kadar basit..

    Birisi önce boşta domain istemiş, domain önerene laf söylemiş sonra.. Beğenmiyorsan alma, ama laf söylemeye hakkın yok..
  • 14-09-2007, 19:04:27
    #23
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş muhabbet yapmakta üzerimize yok...
    Biz webmaster adamlarız, isteyen istediği domaini önerir, isteyen istediğini alır, istemediğini de almaz.. Bu kadar basit..
    Birisi önce boşta domain istemiş, domain önerene laf söylemiş sonra.. Beğenmiyorsan alma, ama laf söylemeye hakkın yok..
    Güzel açıklama.