3 ünlem koymasından anladım. Ve konuyla o ilgileniyordu. Adamın biri bana yenisin akıllı ol demiş ve tartışmaya ben sürüklemişim öyle mi? Neden onu görmezden geliyorsunuz? Fettullahbaba yı beğenmesin benim aklıma geldi ve olabilir diye söyledim demiş ki dini domain var mı? Ben de yazdım yazsaydı ayrıntıları düzeltirdim. Yazmazdım size bir gerçek daha. İlk olarak oraya Fettosbaba yazdım sonra yanlış olduğunu düşündüğümden sildim. Fettullahbaba nın neyi yanlış onu anlamadım. Onu seven bir çok insan var. Gavur muamelisi gördüm size ban.