• 20-03-2015, 15:09:11
    2010 yılında açıldığını görünceye kadardı bütün şaşkınlıklarım...
  • 20-03-2015, 15:34:42
    yakalamışlar çoktan :S
    gerçi biz yakalasak co bu kadar coşmazdı adamlar yapmış
  • 22-03-2015, 09:33:16
    HasanCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakalamışlar çoktan :S
    gerçi biz yakalasak co bu kadar coşmazdı adamlar yapmış
    sessizcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2010 yılında açıldığını görünceye kadardı bütün şaşkınlıklarım...
    Nasip
  • 22-03-2015, 10:12:15
    O degilde ikinci sirada "gereksiz" bir domain yazan arkadasin son durumu nedir acaba
  • 22-03-2015, 22:17:34
    Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O degilde ikinci sirada "gereksiz" bir domain yazan arkadasin son durumu nedir acaba
    Aramızda son sayfalarda yorumunu dile getirdi
  • 22-03-2015, 22:21:52
    Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O degilde ikinci sirada "gereksiz" bir domain yazan arkadasin son durumu nedir acaba
    hocam düşünün mesela bizim gibi birinin elinde olsa bu domain
    ne olurdu ? milyonlar yatırıp. tanıtabilirmiydik _ ? hayır

    çöplükten başka birşey olmazdı. bence
  • 22-03-2015, 22:27:48
    biz alsak ya kedi köpet pet shop yada forum yapardık aylık adsenseden 10 tl anca alırdık
  • 24-03-2015, 16:08:12
    Yorumlar için teşekkürler.
  • 24-03-2015, 16:20:15
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O degilde ikinci sirada "gereksiz" bir domain yazan arkadasin son durumu nedir acaba
    Gereksiz bir domain.