Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O degilde ikinci sirada "gereksiz" bir domain yazan arkadasin son durumu nedir acaba
hocam düşünün mesela bizim gibi birinin elinde olsa bu domain
ne olurdu ? milyonlar yatırıp. tanıtabilirmiydik _ ? hayır

çöplükten başka birşey olmazdı. bence