• 17-10-2012, 13:30:55
    #82
    herkes buradan esinlenmiş olduğu fikrini beyan etmiş ama kaç hafta sonra reglenmiş domain yani sizin aklınıza gelen başkasınında aklına muhtemelen gelmiş olabilir yani kendinizi üzmenize gerek yoktur ve diğer arkadaşlar da haklı bu domaini siz almış olsaydınız eminim domaini almak için size teklif bile yapmayacaklardı başka bir domainle gireceklerdi. Ama konuyu gördüğümde tuhaf geldi açıkçası.
  • 17-10-2012, 13:32:52
    #83
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yakala.co ne ya köpeğe tut der gibi.

    doğan grubu olmasa nefes bile alamaz bu site . Zaten tutulduğuda yok.
  • 17-10-2012, 13:36:43
    #84
    Tutuldugu yokmu , yapma be hocam ,cevremde bir koc kisi bu siteyi kullaniyor , yaz tatilini ordan alip yaptim ben
  • 17-10-2012, 13:50:20
    #85
    Konuyu tarihine bakmadan okudum ve direkt konunun bulunduğu bölüme baktım. "Şaka mı bu" diye..

    Yakala.co nasıl boşa düşmüş olabilir diye düşünürken 3., 4. yorumda fark ettim 2010 olduğunu..


    Yatırım olduktan sonra her türlü domain şahlanır. Bu kadar üstüne gitmeyin arkadaşın.


    Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiniz gazı bende adamlara mail attım konuyla ilgili

    Maili merak ettim şimdi..
  • 17-10-2012, 13:51:07
    #86
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakala.co ne ya köpeğe tut der gibi.

    doğan grubu olmasa nefes bile alamaz bu site . Zaten tutulduğuda yok.
    zaten slogan öyle sen siteye tut co diyorsun kampanyaları yakalıyor yoksa sana tut co demiyor, ben onların yalancısıyım.
  • 17-10-2012, 13:53:03
    #87
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten slogan öyle sen siteye tut co diyorsun kampanyaları yakalıyor yoksa sana tut co demiyor, ben onların yalancısıyım.
    İyide işlemi sen yapıyorsun.Fırsatı tutanda sen oluyorsun co bu durumda kim oluyor ?
  • 17-10-2012, 13:55:13
    #88
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide işlemi sen yapıyorsun.Fırsatı tutanda sen oluyorsun co bu durumda kim oluyor ?
    ben zaten alışveriş yapmıyorum isteyen co olabilir.
  • 17-10-2012, 13:55:27
    #89
    Komik doğrusu.
  • 17-10-2012, 14:02:47
    #90
    Şaka gibi.