• 09-06-2007, 16:33:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    assada saatte var bosta suan yane

    hizli olan alır ne diyim

    http://www.tavsan.net/images/3char.jpg

  • 11-06-2007, 17:20:53
    #2
    alacaktım ama ucmuş
  • 12-06-2007, 07:53:05
    #3
    bende alacaktım..

    Ama .org almak isteyenler için o hala boşta
    1m0.org