• 16-12-2009, 19:25:07
    #10
    MrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapma ya, şaka olarak yazmıştım smileden de anlaşılır zaten, ama nerde yazıyor bu kural acaba hiç denk gelmemiştim.
    36-)Forumda rep amaçlı konu açmak yasaktır.Konu açarak direk "Rep verirseniz sevinirim , Rep verene x vereceğim ya da şunu yapana rep vereceğim türünde yaklaşımlar sergileyemezsiniz" bu tür konular açan kullanıcılar en az 1 gün olmak üzere forumdan uzaklaştırılırlar.
  • 16-12-2009, 19:28:28
    #11
    tamam sağolun...