• 24-09-2009, 16:08:23
    #10
    hocam böyle anlamsız saçöma domainler ne işe yarıyor anlamıyorum :S ne proje yapılırki bunlarda.
  • 24-09-2009, 16:12:07
    #11
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam böyle anlamsız saçöma domainler ne işe yarıyor anlamıyorum :S ne proje yapılırki bunlarda.
    Bazıları zamanla anlam kazanabilir. 3-5 seneye boşta 3 karakter domain kalmaz tahminimce. O zaman değerlenir
  • 24-09-2009, 16:15:51
    #12
    hmm bilgi için teşekkürler aklımda süper 4 harf domain var anlamlı reglesem para edermi? ?
  • 24-09-2009, 16:16:50
    #13
    boştaysa regleyin şimdi fazla etmese bile bir kaç seneye eder
  • 24-09-2009, 16:17:26
    #14
    ok teşekkürler . 3 harf demiştim 3 harfleri dolu -s ekleyerek çoğul yaptım onlar boştaymış
  • 10-10-2009, 23:42:58
    #15
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ok teşekkürler . 3 harf demiştim 3 harfleri dolu -s ekleyerek çoğul yaptım onlar boştaymış
    evet öyle de olabılır.hayırlı olsun