• 17-08-2009, 23:06:37
    #1
    yf6.Net
    yp7.Net
    5vw.Net
    ry0.Net
    m1p.Net

    Şuan itibarıyla boştadır.

    Domainstandi.com'dan alıntıdır.
  • 18-08-2009, 02:06:01
    #2
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Alan kişilere hayırlı olsun

    Dün 5sa.net ' i kaptım
  • 18-08-2009, 02:08:00
    #3
    3 harfte olsa iş yapmaz
  • 18-08-2009, 02:08:58
    #4
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Cuneyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 harfte olsa iş yapmaz
    Bana mı söyledin
  • 18-08-2009, 02:10:31
    #5
    UhdeTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana mı söyledin

    üzerine alınacak bi şey yok zaten senınlede alakası yok
  • 18-08-2009, 02:30:00
    #6
    Cuneyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 harfte olsa iş yapmaz
    İş yapmıyacağına eminmisin bu kadar .. 40 yıllık domain üstadı gibi mevzuya dalış yapmışsınız yada siz bu domain işinden çakana kadar 40 fırınEkmeği fırıncı ile birlikte yemeniz lazım ......

    İtradelerine Baktım. Şöyle Bu domain Hakkında yorum yapacak kadar gerçekten bu işlerle uğraşan ehil birimisiniz diye toplasam 4 domain anca almışsınız ki bunların içinden 2'si ***** Domain.

    Bence Her önüne Gelen Bilmediği Konularda Yorum yapmamalı..

    Saygılar
  • 18-08-2009, 02:34:45
    #7
    Cuneyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 harfte olsa iş yapmaz
    Oyle bir yapar ki sasarsin.
  • 18-08-2009, 02:38:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş yapmıyacağına eminmisin bu kadar .. 40 yıllık domain üstadı gibi mevzuya dalış yapmışsınız yada siz bu domain işinden çakana kadar 40 fırınEkmeği fırıncı ile birlikte yemeniz lazım ......

    İtradelerine Baktım. Şöyle Bu domain Hakkında yorum yapacak kadar gerçekten bu işlerle uğraşan ehil birimisiniz diye toplasam 4 domain anca almışsınız ki bunların içinden 2'si ***** Domain.

    Bence Her önüne Gelen Bilmediği Konularda Yorum yapmamalı..

    Saygılar
    Senin aklı mantığına göre iTrader'ı olmayan insanlar o zaman hiç işten anlamıyor.
  • 18-08-2009, 02:43:13
    #9
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin aklı mantığına göre iTrader'ı olmayan insanlar o zaman hiç işten anlamıyor.
    Bu İşler Benim Akıl mantığımdan Öte Yürüyen işler...

    Burda zaman zaman bir Çok insan Ehli olmadığı Konularda yazılar yazmaktadır.

    benim Yorumum Bu tarz insanların Öncelikli işleri ile uğraşmalarını İfade etmektir

    Ayrıca Kişisel polemikler Üretmek yerine DOMAİN hakkında Bir bilgin varsa yazda Bilgimiz artsın yoksada Susup dinlemek en güzeli.....