• 14-08-2024, 00:11:49
    #19
    cezaevinde baya yakıiıklı olmuş memo
  • 14-08-2024, 00:13:42
    #20
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşünsene domaini biri alıp sunucunu kullanıyor el ele kol kola
    ne gülerim ona da barındırmam ki ben başıma iş mi alayım ola
  • 14-08-2024, 00:39:57
    #21
    LiderBayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaini alıp mağduriyetleri gideriyoruz diye reklamla açsalar; mağdurlardan işte içeride şu kadar paranız görünüyor ama şu harç bu vergi ödemesi çıkıyor.
    Bunu ödemeniz durumunda tarafınıza iade sağlanacak deseler; yine bir ton kişiyi doIandırırlar.

    Ve daha bir sürü farklı yolla eski mağdurların acısını hatırlatıp çok yüksek vurgun yapabilirler.

    Ytd.
    Hocam çok mantıklı Mustafa Düşünceli olmak isteyenler için harika bir proje
  • 14-08-2024, 00:57:25
    #22
    Sahi bu davanın sonu sizce nasıl biter. Alacaklılar paralarını alır mı dersiniz.
    Alsa da boş. Para enflasyon karşısında pul olmuştur.
  • 14-08-2024, 01:17:20
    #23
    Aslında alıp tek sayfa "merak etmeyin biz *********** değiliz, hakiki çiftliğimizde tereyağı ve bal üretiyoruz" deyip bi Balcı Murtaza reklamı yapılabilir
  • 14-08-2024, 01:23:57
    #24
    ciftlikbank . com . tr çok daha iyiymiş. Hem güven de verir com.tr çünkü
  • 14-08-2024, 18:37:49
    #25
    Mustafa Düşünceli bu fikirleri beğendi