Domaini alıp mağduriyetleri gideriyoruz diye reklamla açsalar; mağdurlardan işte içeride şu kadar paranız görünüyor ama şu harç bu vergi ödemesi çıkıyor.
Bunu ödemeniz durumunda tarafınıza iade sağlanacak deseler; yine bir ton kişiyi doIandırırlar.
Ve daha bir sürü farklı yolla eski mağdurların acısını hatırlatıp çok yüksek vurgun yapabilirler.
Ytd.
Hocam çok mantıklı Mustafa Düşünceli olmak isteyenler için harika bir proje