• 25-02-2007, 19:28:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Pr5 Boş Domain Varsa Pm Atar mısınz ? repim yok olunca bol bol atarım
  • 25-02-2007, 19:30:59
    #2
    varsa bitanede bana lazım gerçekden
  • 25-02-2007, 19:54:18
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    eheehe .. arkadaşlar bana söyleyene pr1 karşılıksız link verecem
  • 25-02-2007, 19:58:40
    #4
    sakacilar siziiii
  • 25-02-2007, 20:13:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bilselerde söylemezler kardeş ! bi bakıyım şansına inşallah bulurum
  • 25-02-2007, 20:25:01
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    inşallah bulursun kardeş .
  • 25-02-2007, 20:27:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ciddi misiniz (:
  • 25-02-2007, 20:28:23
    #8
    Yönetici onayı bekliyor
    hangi konuda kardeşim ??
  • 25-02-2007, 20:36:41
    #9
    Misafir
    şakamı bu