• 03-07-2020, 16:38:22
    #1
    neolacaksimdi.com ve diğerleri boşta hemen alın ilerde büyük projeler yaptığınız da görürsünüz beni ben daha napayım
  • 03-07-2020, 16:40:00
    #2
    Yeter artık , başlıkta bedava yazıyorsunuz ?

    Ne yaptığınızin farkında mısınız? Bari bahsettiğiniz domain iyi bir domain olsa neyse.

    Yapmayın lütfen.
  • 03-07-2020, 16:41:27
    #3
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeter artık , başlıkta bedava yazıyorsunuz ?

    Ne yaptığınızin farkında mısınız? Bari bahsettiğiniz domain iyi bir domain olsa neyse.

    Yapmayın lütfen.
    biz insanlara faydalı bişeyler yapıp araştırıyoruz nankörlük yapma hep bedavacı olma napayım alayıp sana mi vereyim
  • 03-07-2020, 16:43:33
    #4
    qweuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz insanlara faydalı bişeyler yapıp araştırıyoruz nankörlük yapma hep bedavacı olma napayım alayıp sana mi vereyim
    Yok yok ne yaptığının farkında değilsin bence , verdiğin cevaba bak.

    Diyorum ki düzgün başlık at. Xxx domain boşta mesela. Zaman çalma, yeterli.
  • 03-07-2020, 16:45:15
    #5
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yok ne yaptığının farkında değilsin bence , verdiğin cevaba bak.

    Diyorum ki düzgün başlık at. Xxx domain boşta mesela. Zaman çalma, yeterli.
    hayırdır kardeşim silikon vadisinde mi çalışıyorsun ?
  • 03-07-2020, 16:47:03
    #6
    qweuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırdır kardeşim silikon vadisinde mi çalışıyorsun ?
    Benim ne iş yaptığım seni zerre ilgilendirmez. Daha 1 ticaretin olmamış bana burada bedavaci diyorsun?

    Daha fazla yazma.
  • 03-07-2020, 16:51:44
    #7
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ne iş yaptığım seni zerre ilgilendirmez. Daha 1 ticaretin olmamış bana burada bedavaci diyorsun?

    Daha fazla yazma.
    bedavacısın tabi bedava olmayınca nasıl zoruna gitti senin gibiler yüzünden bu piyasa böyle zaten ölücüler
  • 03-07-2020, 16:56:00
    #8
    qweuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedavacısın tabi bedava olmayınca nasıl zoruna gitti senin gibiler yüzünden bu piyasa böyle zaten ölücüler
    Anlamamak için diretiyorsun. Diyorumki bedava olmasi/olmaması umrumda değil.​ Yazdığın domain iyi bir domain değil. Senin zevkine göre belki güzel. Yine de paylaşmak istedin ,doğru dürüst bir başlık yazabilirdin. Kalkmış hâlâ zoruna gitti yazıyorsun? Başlıkta bedava olmasaydı yine tepki verirdim. Saçmalamayın lütfen.
  • 03-07-2020, 16:56:26
    #9
    Bi de sacma sapan cevaplar vermissin adama yaaa. Konu bedavacılık degil. Fomain de bir şeye benzemiyor.