Anlamamak için diretiyorsun. Diyorumki bedava olmasi/olmaması umrumda değil. Yazdığın domain iyi bir domain değil. Senin zevkine göre belki güzel. Yine de paylaşmak istedin ,doğru dürüst bir başlık yazabilirdin. Kalkmış hâlâ zoruna gitti yazıyorsun? Başlıkta bedava olmasaydı yine tepki verirdim. Saçmalamayın lütfen.