• 28-07-2008, 22:55:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    kayinpeder.net
    islev.org
    keykubat.net

    ----

    Terazi Sallanırsa sevinirim Sallanmassa Canınız Sağolsun
  • 28-07-2008, 23:52:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    birisi - rep vermiş allahım yarabbim ya paylaşımda yaptırmıyorlar
  • 28-07-2008, 23:53:49
    #3
    Çıkar Öyle arsızlar Boşver Takma Kafanı
  • 28-07-2008, 23:56:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkar Öyle arsızlar Boşver Takma Kafanı
    teşekkürler
  • 28-07-2008, 23:58:56
    #5
    Teraziyi sallayın demişsin sallamışlar işte (:
    Birşeyler paylaşırken teraziden bahsetmezsen + yönde sallayanlar olur sanırım. Gerçi sallasalar ne olur sallamasalar ne olur. Yenilir mi içilir mi bu terazi.
  • 29-07-2008, 00:00:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teraziyi sallayın demişsin sallamışlar işte (:
    Birşeyler paylaşırken teraziden bahsetmezsen + yönde sallayanlar olur sanırım. Gerçi sallasalar ne olur sallamasalar ne olur. Yenilir mi içilir mi bu terazi.
    hehehe yani sallayın demişsin sallamışlar saolsunlar
  • 29-07-2008, 00:08:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sağolsunlar
  • 29-07-2008, 00:41:54
    #8
    1. Rep istemek Genel Kurallarda geçtiği gibi yasaktır.
    2. Birisi yanlışlıkla 4 yerine - vermiş olabilir.