• 28-12-2013, 00:23:31
    #1
    Merhaba Arkadaşlar boşta domainlerim var bu domainleri sedoya parketmek istiyorum. Kayıt işlemlerini halletim lakin sertifikasyon aşamasında takıldım.

    Aşağıdaki kutucuğa ne yazmam gerekiyor ne yazdıysam kabul etmedi.



  • 28-12-2013, 01:24:09
    #2
    agree veya hereby ?
  • 28-12-2013, 01:25:13
    #3
    Accept yazabilirsiniz.
  • 28-12-2013, 07:43:02
    #4
    Sollozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    agree veya hereby ?
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Accept yazabilirsiniz.
    Maalesef hocalarım kabul etmiyor yine deli oldum. Aldığım hata "There has been an error certifying your account." Acaba yukarıdaki seçeneklerden telefonla yada pdf imzalayıp göndermemle alakalımı diyeceğim ama ben sadece park etmek için üye olduğumdan gerek duymadım onlara.
  • 28-12-2013, 19:10:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SMS ile hesabinizi aktive etmeniz gerekli, "buraya ne yazacam" Ad SOyad elektronik imza
  • 02-01-2014, 13:32:46
    #6
    RadikaL.org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SMS ile hesabinizi aktive etmeniz gerekli, "buraya ne yazacam" Ad SOyad elektronik imza
    Ad Soyad kısmını anladım hocam da SMS kısmını nasıl ve nereden yapacağım 1 adet pdf dosyası indirdim imzalayıp destekten gönderdim şimdi onunla bağlantılımıdır.
  • 02-01-2014, 15:26:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Standart sertifika yazan yere tikladiginiz zaman acilan pencerede senecekler vardir, Oradan SMS olani secip ilerliyorsunuz.
  • 02-01-2014, 15:36:56
    #8
    RadikaL.org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Standart sertifika yazan yere tikladiginiz zaman acilan pencerede senecekler vardir, Oradan SMS olani secip ilerliyorsunuz.
    Başınızı ağrıttım hocam ama orada sadece PDF iMZA Yöntemi ile doğrulama var ki onu yaptım imzalayıp gönderdim hocam.
  • 02-01-2014, 18:28:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Avrupa ulkelerinde yasayanlar icin sadece SMS onayi yeterli oluyor.