Merhaba Arkadaşlar boşta domainlerim var bu domainleri sedoya parketmek istiyorum. Kayıt işlemlerini halletim lakin sertifikasyon aşamasında takıldım.

Aşağıdaki kutucuğa ne yazmam gerekiyor ne yazdıysam kabul etmedi.