• 25-02-2013, 00:44:19
    #1
    En fazla 3 domain kaydı yapabilirsiniz. com,net,org,info ve biz uzantılarında geçerli.

    Tıkla (:
  • 25-02-2013, 00:55:15
    #2
    muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla 3 domain kaydı yapabilirsiniz. com,net,org,info ve biz uzantılarında geçerli.

    Tıkla (:
    Transfer için olsaydı tadından yenmezdi
  • 25-02-2013, 01:32:16
    #3
    Rakipsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Transfer için olsaydı tadından yenmezdi
    Şimdilik sadece bu kodu bulabildim hocam
  • 25-02-2013, 04:21:16
    #4
    muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdilik sadece bu kodu bulabildim hocam
    tam zamanında yettin sağolasın) da

    1.50 diyor ödeme sayfasında hop 34$ dolar diyor sonra ne yapacaz
  • 25-02-2013, 04:53:27
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domain ismini girerken var olan bir domaini girdiğimizde anında hata veriyor ama boşta olan bir domain için sorgulama yaptığımızda boş boş dönüyor. Sizde de öyle mi yoksa hata bende mi ?
  • 25-02-2013, 04:54:32
    #6
    MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain ismini girerken var olan bir domaini girdiğimizde anında hata veriyor ama boşta olan bir domain için sorgulama yaptığımızda boş boş dönüyor. Sizde de öyle mi yoksa hata bende mi ?
    sorgulama orda yapamıyor sana actıgı pencereden net uzantısını secip add to de

    de de dikkatli ol , 1.50 diyor tamam ama ödeme de 34,50 diyor

    bak bakalım sende ne diyecek..
  • 25-02-2013, 04:58:08
    #7
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorgulama orda yapamıyor sana actıgı pencereden net uzantısını secip add to de

    de de dikkatli ol , 1.50 diyor tamam ama ödeme de 34,50 diyor

    bak bakalım sende ne diyecek..
    Tam şimdi yazacaktım, acaba boş boş dönsede panele atıyor mu diye; atmış tüm sorguladıklarımı. 2 domain olarak ödeme ekranına geldim sadece bir tanesine 1,50 olarak girmiş, diğerini 34$ olarak hesaplamış. Ama son onay ekranında 34,50 olarak çıkardı hesabı.

    Aynı sorunu daha öncede yaşamıştık, bunun bir çözümü vardı bulup yazacağım.

    Buldum ama bu yöntemi yine denemek istemiyorum. https://www.r10.net/takas-ve-sektor-h...eni-kayit.html
  • 25-02-2013, 05:03:41
    #8
    evet bir çözümü vardıda bende hatırlayamadım simdi
  • 25-02-2013, 05:04:11
    #9
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bir çözümü vardıda bende hatırlayamadım simdi
    https://www.r10.net/takas-ve-sektor-h...eni-kayit.html

    Tevafuk olsa gerek, kodlara baktım da eski verilen konuyla aynı. O zaman da almıştım, belki o yüzden kabul etmiyordur. (O sonuna link ekleme olayını da denedim yemiyor. Bu firmayı kullanırken bir dikkatsizlik adamın ocağını söndürür, dikkat etmek lazım.)